Metsäkoulutus ry:n ajankohtaisia

Metsäkoulutus ry sai koulutuksen kehittämisen hankeideoita 17 kappaletta. Hankeideoiden yhteisarvo oli noin 500 000 euroa. Metsäkoulutus ry:n hallitus käsitteli ideoita ja päätyi puoltamaan seitsemää hanketta varsinaiseen Metsämiesten Säätiön hankehakuun. Hankehaku Säätiöön on auki 1.12.2017-31.1.2018.

Kiitos kaikille hyvistä ideoista!

Metsäkoulutus ry:n syyskokous pidetään tiistaina 12.12 klo 12.00 alkaen Metsäteollisuus ry:ssä Helsingissä. Tervetuloa ja muistakaa ottaa valtakirjat mukaan!

Metsäkoulutus ry lähtee yhdessä jäsenten kanssa näytteelleasettajaksi opopäiville 2018, jotka pidetään 1.-3.2 Viking Mariellalla.

Metsäkoulutus ry järjesti marraskuussa koulutuksen kehittäminen -seminaarin Metsäpäivien yhteydessä Messukeskuksessa. Osallistuimme Metsämessuille oppilaitosten kanssa yhteisosastolla ja markkinoimme metsäalan koulutusta.

Marraskuussa osallistuimme Opetushallituksen Luonnonvara- ja ympäristö alan ammatillisen koulutuksen kehittämispäiville Helsingissä.

Hyvää loppuvuotta kaikille!