Karvi toteuttaa biotalousalan korkeakoulujen kansallisen arvioinnin – ilmoittaudu webinaariin

Kansallinen koulutuksen arviointikeskus (Karvi) toteuttaa parhaillaan biotalousalan korkeakoulujen kansallisen arvioinnin. Arvioinnin aineistot on kerätty syksyllä 2023 ja keväällä 2024.

Kutsumme teidät keskustelemaan arviointien alustavista johtopäätöksistä ja kehittämissuosituksista kehittämiswebinaariin. Webinaarin tavoitteena on kuulla arviointien sidosryhmien näkemyksiä ennen raportin julkaisemista. Kutsu on tarkoitettu korkeakoulujen henkilökunnalle, opiskelijoille ja muille sidosryhmille. Webinaari pidetään suomeksi.

AIKA              ke 22.5.2024 kello 13.00 ̶ 15.00
PAIKKA         Teams-yhteys (lähetetään ilmoittautuneille)

Ilmoittautuminen kehittämisseminaariin ke 15.5.2024 mennessä tällä lomakkeella.

OHJELMA

klo 13.00 ̶ 13.20 Arvioinnin alustavat johtopäätökset ja kehittämissuositukset, Susanna Kumpulainen arviointiryhmän puheenjohtaja

klo 13.20 ̶ 14.20 Työskentelyä pienryhmissä arvioinnin johtopäätösten ja suositusten parissa.

klo 14.20 ̶ 14.50 Pienryhmien puheenjohtajat esittelee keskeiset havainnot: mitä pienryhmistä opittiin?

klo 14.50–15.00 Loppukeskustelu ja evästykset arviointiryhmälle jatkoon.

kevätterveiset Karvista,
arviointineuvos Mafi Saarilammi ja arviointiasiantuntija Niina Nurkka