Liity jäseneksi

Jäseneksi liittyminen on helppoa!

Jos olette kiinnostuneet yhdistyksen jäsenyydestä, niin jätä yhteystietosi ville.manner@metsakoulutusry.fi tai soita 050 3315425

Jutellaan lisää!

———————————————————————————–

Yhdistyksen varsinaisiksi jäseniksi voidaan hyväksyä koulutuksen järjestäjät, oppilaitokset, metsäalan yritykset, järjestöt, yhdistykset, tutkimuslaitokset ja muut yhdistyksen päämääriä tukevat oikeuskelpoiset yhteisöt ja säätiöt. Kannatusjäseniksi voidaan hyväksyä oikeuskelpoiset yhteisöt sekä yksityishenkilöt.

Varsinaiset jäsenet ja kannatusjäsenet hyväksyy hakemuksesta yhdistyksen hallitus. Kunniapuheenjohtajaksi tai kunniajäseneksi voidaan hallituksen esityksestä ja yhdistyksen kokouksen päätöksellä kutsua henkilö, joka on huomattavasti edistänyt ja tukenut yhdistyksen toimintaa.