Tervetuloa ensimmäiseen metsäalan perustutkinnon perusteiden uudistamista koskevaan verkkotyöpajaan

Aika: 2.6.2022 klo 9-11

Metsäalan perustutkinnon perusteiden uudistus käynnistyy työpajatyöskentelyllä, joka toteutetaan Teams-alustalla.  Opetushallitus järjestää työpajan yhdessä Etelä-Savon ammattiopiston kanssa. Työpaja on tarkoitettu metsäalan työelämän, järjestöjen ja asiantuntijaorganisaatioiden edustajille sekä ammatillisen koulutuksen toimijoille.

Metsäalan perustutkinnon perusteiden uudistuksessa otetaan käyttöön perustutkintojen yhtenäinen arviointikriteeristö nyt myös ammatillisissa tutkinnon osissa. Tämä edellyttää ammattitaitovaatimusten uudelleen muotoilua. Samalla voidaan toteuttaa työelämän kannalta keskeiset muutostarpeet. Tavoitteena on, että uudet perusteet tulisivat voimaan 1.1.2024.

Tule mukaan ja ilmoittaudu verkkotyöpajaan! Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille ilmoittautumisajan jälkeen.

Verkkotyöpajan ohjelma ja ilmoittautumisohjeet löytyvät täältä: https://www.oph.fi/fi/tapahtumat/2022/metsaalan-perustutkinnon-perusteuudistuksen-1-tyopaja

Ystävällisin terveisin

Jaana Villikka-Storm