Täydennyskoulutusta tarjolla – ilmoittaudu mukaan!

Koulutuksia metsätieteiden ajankohtaisista kysymyksistä

Oletko kiinnostunut päivittämään osaamistasi metsätieteiden ajankohtaisissa kysymyksissä? Itä-Suomen yliopiston ja Helsingin yliopiston järjestämät Metsätieteiden osaamismerkki –koulutukset tarjoavat metsäalan ammattilaisille suunnattua tutkimukseen perustuvaa tietoa.

Koulutukset on rakennettu työelämälähtöisesti sekä toteutuksen että käsiteltävien aihepiirien osalta. Voit osallistua kursseille pääosin verkossa ja suorittaa koulutuksia joustavasti omaan tahtiisi. Kurssien aiheissa painotetaan ajankohtaisia teemoja sekä tutkimuksen ja käytännön yhdistämistä. Koulutuksiin osallistumisesta saat todistuksen.

Kurssit on suunniteltu niin, että ne soveltuvat hyvin metsänhoitajan tai metsätalousinsinöörin taustalla oleville metsäammattilaisille. Koulutukset ovat hyvä mahdollisuus ammatillisen osaamisen päivittämiseksi myös niille, jotka eivät ole tällä hetkellä työelämässä.

Ensimmäiset Metsätieteiden osaamismerkki -koulutukset käynnistyvät vuoden 2023 syksyllä. Löydät TÄSTÄ LINKISTÄ tarkempia tietoja koulutuksista, niiden aikataulusta ja ohjeet ilmoittautumiseksi. Syksyllä käynnistyvät koulutukset ovat maksuttomia.

Hanketta on rahoittanut Metsämiesten Säätiö. Lahjoitukset ja säätiöfuusiot ovat tärkeä osa Säätiön yleishyödyllisen toiminnan vaikuttavuutta. Lisätietoa www.mmsaatio.fi