Tapion metsäalan oppikirjat pysyvästi alennuksella Metsäkoulutus ry:n jäsenoppilaitoksille ja opiskelijoille

Tapio (entinen Metsäkustannus) tarjoaa nyt kaikki kirjat 15 prosentin alennuksella. Sama etu koskee myös Karttakeskuksen retkeilyoppaita ja karttoja.

Tapion ja Metsäkoulutus ry:n yhdessä sopima alennus on tarkoitettu Metsäkoulutus ry:n jäsenoppilaitoksille ja opiskelijoille.

Alennuskoodin etuun saat Heli Virtaselta Tapio, heli.virtanen@tapio.fi

Asioidessasi osoitteissa www.metsakauppa.fi tai www.karttakauppa.fi käytä ostoskorinäkymässä saamaasi koodia. Etu ei koske jo alennettuja tuotteita.

Huomaathan, että parhaillaan Tapion Metsäkaupassa on syysale. Laaja valikoima metsäalan ammattikirjallisuutta on myynnissä edulliseen hintaan. Alevalikoimasta löydät esimerkiksi kirjat Metsävaratieto, Metsätyypit ja Tapion taskukirja.

Samalla kannattaa myös tilata Tapion uutiskirje osoitteesta https://uutiskirje.tapio.fi. Kun valitset tilauslomakkeesta kohdan ”Tuotteet ja palvelut metsäalan oppilaitoksille”, alat saada metsäalan opettajille ja opiskelijoille tarkoitettua tietoa esimerkiksi kirjauutuuksista ja digituotteista.

Tätä tietoa sopii jakaa eteenpäin metsistä kiinnostuneille työ- ja opiskelukavereille!

Lisätietoja:

Heli Virtanen, Tapio, heli.virtanen@tapio.fi