Sähköinen kasvinsuojelututkinto Metsäkoulutus ry:n jäsenoppilaitoksille alennettuun hintaan

Vi & He Consulting on kehittänyt palvelun Kasvinsuojelututkinto.fi, joka mahdollistaa kasvinsuojelututkinnon suorittamisen sähköisesti. Palvelun kautta pääsee myös helposti tutustumaan kasvinsuojelututkinnon opiskelumateriaaliin. Kasvinsuojelututkinto on suoritettava, jotta voidaan käsitellä ja ostaa kasvinsuojeluaineita, kuten esimerkiksi juurikäävän torjuntaan tarkoitettuja aineita metsätaloudessa.

Vi & He Consulting tarjoaa Metsäkoulutus ry oppilaitosjäsenille kasvinsuojelututkinnon netissä alennettuun hintaan 30 € + ALV. Palvelun normaalihinta on 40.32 € + ALV.

Tarkemmat lisätiedot: info@kasvinsuojeluainetutkinto.fi yhteydenottopyyntö ja sen kautta sovitaan erikseen käytännön asiat.