Opetushallitus kokoaa materiaalipankkia etäopetukseen

Opetushallitus on kokoamassa materiaalipankkia avoimista 2. asteen ammatilliseen koulutukseen soveltuvista digitaalisista oppimisympäristöistä ja oppimateriaaleista. Näille on suuri tarve seuraavien viikkojen aikana, kun oppilaitokset siirtyvät etäopetukseen.

Pyydän ystävällisesti lähettämään linkkejä erityisesti opiskelijoiden käyttöön soveltuvista aineistoista. jaana.villikka-storm@oph.fi

Digitaalista avointa oppimateriaalia voi tallentaa myös suoraan aoe.fi -palveluun. Avointen oppimateriaalien kirjasto – aoe.fi on uusi palvelu, jossa voit hakea, löytää ja tallentaa erilaisia digitaalisia oppimateriaaleja. Kaikki koulutusasteet kattava valtakunnallinen palvelu on vapaasti ja maksutta opettajien ja oppijoiden käytettävissä.

Lisätotietoja aoe.fi -palvelusta: https://www.oph.fi/fi/uutiset/2020/avointen-oppimateriaalien-kirjasto-avattu

Ystävällisin terveisin

Jaana Villikka-Storm