Maksuton kurssi verkkokoulutuksen toteuttamiseen – Miten luot valmiista materiaalista verkkokurssin?

Onko vastaasi tullut tilannetta, jossa työpöydällesi on ilmestynyt kasa A-nelosia, joiden pohjalta pitäisi pyöräyttää kelpo verkkokoulutus?

Jos pudistat päätäsi, olet säästynyt harmailta hiuksilta.

Jos nyökkäsit, tiedät että prosessi ei ole ihan niin yksinkertainen. Mediamaisteri Oy teki ilmaisen verkkokurssin, jossa pohditaan juuri tällaista tilannetta.

Kurssi on maksuton ja avoin kaikille verkkokoulutuksista kiinnostuneille. Kurssilla käydään läpi verkkokoulutuksen suunnittelua käytännön esimerkkien kautta. Kyseessä on siis kirjaimellisesti verkkokurssien verkkokurssi!

Opiskele omaan tahtiin, juuri siellä ja silloin kun itsellesi parhaiten sopii. Saat samalla tuntumaa siihen, millaista lisämaustetta moderni verkko-oppimisalusta parhaimmillaan tuo koulutustoimintaan.

Ilmoittaudu kurssille täällä

Kurssin tekijät:

Tony Sundell, verkkopedagogi

Mira Perämäki, kouluttaja ja oppimismuotoilija

Tiina Rahja, oppimismuotoilija

Mediamaisteri Oy

P.S. Mitkä muut aiheet kiinnostaisivat? Meillä on kynät ja näppäimistöt valmiina uusien kurssien toteuttamiseen! Vastaa vaikka suoraan tähän viestiin tai ota meihin yhteyttä!