Koneellisen puunkorjuun oppikirjaa voit tilata suoraan Metsätehosta

Kirjan sisältämät, koulutuskäyttöön rakennetut metsäkonetyön suunnittelu- ja työmallit tarjoavat toimivat perustyömallit hallittuun ja turvalliseen lähikuljetus- ja hakkuukonetyöskentelyyn. Työmallit helpottavat kuljettajan työn omaksumista ja lisäävät välillisesti myös työviihtyvyyttä ja työhyvinvointia.

Lue lisää kirjan sisällöstä tältä sivulta.

Hinta (sis. alv. 10 % ja postikulut Suomessa):

• 1 kpl: 31,00 €
  • 2-9 kpl: 27,00 €/kpl
  • vähintään 10 kpl: 25,00 €/kpl

Tilauksiin Suomen ulkopuolelle lisätään ylimääräisistä postikuluista tuleva erotus (riippuu koosta ja painosta).

Kirjan tilaukset sähköpostitse: heikki.ovaskainen()metsateho.fi (puh. 050 300 6188).

Mainitse tilauksen yhteydessä:

• Määrä (kpl)
  • Tilaajan nimi (tarvittaessa myös organisaatio)
  • Toimitusosoite (vastaanottaja, lähiosoite, postinumero, postitoimipaikka)
  • Sähköpostiosoite (laskun lähettämistä varten tai sähköinen laskutusosoite)
  • Puhelinnumero (postipaketin toimitusta sekä mahdollisia lisätietoja varten)
  • Maksun viite (tarvittaessa)

Lasku lähetetään sähköpostilla. Tarvittaessa sähköinen/paperinen laskutus onnistuu (isot tilaukset, organisaatiot, oppilaitokset). Liitä viestin yhteyteen tällöin sähköinen laskutusosoite. Meillä ei ole välttämättä suuria määriä varastossa, joten teethän isot tilaukset ajoissa, jotta ehdimme tarvittaessa saada painotalosta lisäpainoksen.

Lisätietoja/sisältö:
erikoistutkija