Metsälehti DIGI Metsäalan opiskelijoille lukuvuodelle 2023-2024 – Metsäkoulutus ry:n jäsenoppilaitos ilmoittaudu mukaan!

Edun käyttöönotto vaatii oppilaitoksilta/opettajilta toimenpiteitä. Tummennetulla alla ohjeet ja vaiheet 1-4. Ilmoittautukaa 31.5. mennessä pasi.myllymaa@metsalehti.fi.

Metsälehti ja Metsäkoulutus ry tarjoavat yhteistyössä Metsälehti Digin opiskelijoille maksutta käyttöön myös lukuvuodelle 2023-2024. ML-Digi sisältää selainpohjaisen Metsälehti verkkolehden, näköislehden, digitaalisen lehtiarkiston, kaiken verkon maksullisen sisällön, mukaan lukien laskurit. Uutena palveluna Metsälehti Digi sisältää Metsätietäjän. Metsälehti Digi palvelu kuuluu Metsälehti tuoteperheeseen ja se on vapaasti tilattavissa oleva tuote (Hinta 142,80 € / v).

Yhteistyön tavoitteena on oppimisympäristön rikastaminen laajamittaisella digitaalisella metsäsisällöllä ja -palveluilla edistämään opintoja. Samalla yhteistyö valmentaa opiskelijoita metsäalan käytäntöihin ja työelämään valmistautumiseen.

Tarvitsemme kuitenkin Metsäkoulutus ry:n jäsenoppilaitosten ja ennen kaikkea opettajien apua, että tieto maksuttomasta ML-Digistä saadaan opiskelijoille tiedoksi ja jaetuksi. ML-Digi avautuu opiskelijoille lukuvuoden alkaessa syksyllä 2023. Tätä ennen pitää vielä toimia alla olevan aikataulun mukaan.

Vaihe 1. 31.5.2023 mennessä

• Oppilaitokset ja/tai alan opettajat ilmoittautuvat ohjelmaan mukaan alla olevaan sähköpostiosoitteeseen ja arvioivat tulevan opiskelijamäärän syksylle. Tämän määrän mukaan oppilaitoksella jaetaan ML-Digin avauskoodit syksyllä 2023, erillisen linkin taakse.
    • ML-Digin aktivointi vaatii käyttäjältään rekisteröitymisen ja yksilöidyt koodit avaavat palvelun.
    • Koodi on voimassa aina lukuvuoden kerrallaan.

Vaihe 2. 1.8.2023 alkaen

• Ohjeet ML-Digin avaamiseen lähetetään oppilaitoksille siihen sähköpostiosoitteeseen, mistä vahvistus mukana oloon ja arvioitu oppilasmäärä on tullut.

Vaihe 3. Elokuu-syyskuu

• Oppilaitokset ja opettajat tiedottavat edusta oppilaille ja jakavat ML-Digin avaamiseen liittyvät ohjeet ja linkin, niitä kanavia käyttäen, miten normaalisti oppilaisiin ollaan yhteydessä.

Vaihe 4.

• Edellä mainitut kohdat toistetaan vuosittain.

Vahvistus Osallistumisesta ja koodien arvioitu määrä osoitteeseen pasi.myllymaa@metsalehti.fi 31.5. mennessä.

Näemme ML-Digin sisältötarjonnan sijoituksena metsäalalle ja sen hyvinvoinnille pitkälle tulevaisuuteen. Samalla Metsälehti juhlii 90-vuotista ilmestymistään ja yli 25-vuotista taivaltaan myös verkkomediana.

Metsälehteen luottaa ja sitä lukee 217 000 (KMT 2022) metsänomistajaa, metsäalalla toimivaa ammattilaista ja metsäalasta kiinnostunutta henkilöä aina uuden numeron ilmestyessä. Metsälehti ilmestyy 23 kertaa vuodessa. Metsäkoulutus ry edistää metsäalan koulutuksen vetovoimaa ja kehittää yhdessä jäsentensä kanssa metsäalan koulutusta sekä yhteistyötä.

Terveisin

Metsäkoulutus ry                                               Metsälehti

Ville Manner                                                       Pasi Myllymaa

050 3315425                                                       050 511 4525