Metsäalan työturvahankkeesta eväitä turvallisen työkulttuurin opettamiseen – ilmoittaudu tulosseminaariin

Metsäalan työturvahankkeesta eväitä turvallisen työkulttuurin opettamiseen
Metsämiesten säätiön rahoittamassa metsäalan työturvallisuushankkeessa luodaan materiaaleja turvallisen työkulttuurin edistämiseksi metsäalan koulutuksissa. Hanke jalkauttaa ajantasaisimmat opetuksen keinot ja tiedot Tulosseminaarissa 29.10.2021 Hämeenlinnassa.

Hankkeessa on tuotettu interaktiivisia opetusvideoita kaikille koulutusasteille, sekä työkirja ennakoivaan työturvallisuuteen. Seminaarissa tutustumme näihin materiaaleihin ja kuulemme rautaiset asiantuntijapuheenvuorot työterveyden ja vakuutusalan puhujilta. Pohdimme myös erilaisia jatkohankkeita tulosten edelleen hyödyntämiseksi.

Paikka ja aika: Scandic Aulanko (Aulangontie 93, Hämeenlinna) 29.10.2021

Lounas (hotellin ravintola) 11.00-12.00
Tilaisuuden avaus ja asiantuntijapuheenvuorot (kokoustilat) 12.00-14.00
Metsäjoogaa Aulangon luonnonsuojelualueella 14.15-14.45
Kahvia ja pientä purtavaa (kokoustilat) 15.00-
Hankkeen tuotosten tarkastelua ja jatkohankkeiden ideointia 15.00-17.00

Tilaisuus on keskusteleva, vapaamuotoinen ja hyväntuulinen tapahtuma kaikille metsäalan opettajille, tutkijoille, asiantuntijoille ja muillekin toimijoille. Hanke tarjoaa lounaan ym. tarjoilut!

Hankkeessa tuotetut materiaalit tulevat Metsätehon puuhuolto.fi -sivuille avoimeen käyttöön.

Ilmoittaudu seminaariin tästä: https://link.webropolsurveys.com/S/269387E51BB0DDBA

Lisätiedot tulosseminaarista ja hankkeesta:

Nina Kokkonen, projektipäällikkö nina.kokkonen@hamk.fi puh. 050 5974 019

Teemu Varjonen, projektiasiantuntija teemu.varjonen@hamk.fi puh. 050 5757 581