Metsäala kuuluu yhdessä radiokanavilla viikoilla 41-42 ja 44-45

Metsäkoulutus ry yhdessä 11 metsäalan toimijan kanssa yhteistyössä Metsämiesten Säätiön kanssa toteuttavat radiokampanjan, , joka kertoo Suomen metsiä hoidettavan kestävästi taloudellinen itsenäisyys ja kansallinen omavaraisuus huomioiden. Tässä työssä on monipuolinen valikoima metsien käsittelyvaihtoehtoja. Metsäkoulutuksen viesti on: Tule opiskelemaan kestävää tulevaisuutta! Metsäalan koulutus tarjoaa mielenkiintoisia opiskeluvaihtoehtoja ympäri Suomea kaikilla koulutusasteilla. Uusiutuva luonnonvara ja osaavat ihmiset ovat metsäalan menestystekijät.

Radiomainonnassa ovat mukana Koneyrittäjät, Luonnon-, ympäristö- ja metsätieteilijöiden liitto Loimu, Meto – Metsäalan Asiantuntijat, Metsä Group, Metsäkoulutus ry, Metsänhoitoyhdistykset, Sahateollisuus ry, Stora Enso, Teollisuusliitto, Tornatos, UPM ja Metsämiesten Säätiö.

Metsä kuuluu radiokanavilla kautta Suomen viikoilla 41–42 ja 44–45. Kampanja tavoittaa noin 75 prosenttia yli 25-vuotiaista kuulijoista.

Metsäkoulutus ry on valtakunnallinen yhdistys, joka kehittää metsäalan koulutusta ja sen vetovoimaa. Metsäkoulutus ry yhdistää metsäalan työelämän ja kaikki koulutusasteet.

Lisätietoja:

Ville Manner Metsäkoulutus ry, 0503315425