Metsä kuuluu radiokanavilla, alalla monipuolisia opiskelu- ja työmahdollisuuksia

Metsäalan kaksitoista toimijaa yhteistyössä Metsämiesten Säätiön kanssa toteuttavat radiokampanjan, jonka ydinviestinä on, että metsäala tarjoaa monipuolisia työtehtäviä ja on houkutteleva ala opiskella.

Menestyvä metsäala tarvitsee osaajia

Uusiutuva luonnonvara ja osaavat ihmiset ovat metsäalan menestystekijät. Metsäalalla on monipuolisia tehtäviä metsän- ja luonnonhoidossa, metsänomistajien palvelussa, puunkorjuussa, puunhankinnassa, tutkimuksessa sekä paikkatiedon parissa. Osaaville tekijöille on työmahdollisuuksia kautta Suomen. Metsäteollisuus jalostaa puusta kuluttajatuotteita ihmisten arkipäivään ja tuottaa merkittävän osan vientituloista sekä ylläpitää maamme hyvinvointia.

Metsäkoulutuksen mainos

”Tule opiskelemaan kestävää tulevaisuutta! Metsäalan koulutus tarjoaa mielenkiintoisia opiskeluvaihtoehtoja ympäri Suomea kaikilla koulutusasteilla. Uusiutuva luonnonvara ja osaavat ihmiset ovat metsäalan menestystekijät. Hae nyt yhteishaussa opiskelemaan metsäalaa!

Terveisin Metsäkoulutus ry ja Metsämiesten Säätiö

Tutustu metsäalan opiskelu- ja uramahdollisuuksiin www.metsapuhuu.fi

Radiokampanjassa metsäalan toimijat laajasti mukana

Radiomainonnassa ovat mukana Finsilva, Helsingin yliopisto, Itä-Suomen yliopisto, Koneyrittäjät, Luonnon-, ympäristö- ja metsätieteilijöiden liitto Loimu, METO – Metsäalan Asiantuntijat, Metsä Group, Metsäkoulutus ry, Metsämuseo Lusto, Metsänhoitoyhdistykset, Paperiliitto, Tornator ja Metsämiesten Säätiö. Metsäasia on esillä 48 kaupallisella radiokanavalla kautta maan viikoilla 8 ja 11. Kampanjan myönteiset viestit tuovat alan merkitystä ja mahdollisuuksia näkyväksi.