Hyvä metsäalan opettaja, metsäammattilainen, metsänomistaja – tervetuloa Ilmastokestävä metsätalous -opetusmateriaalin tuloswebinaariin

Tiivis webinaari järjestetään 24.2.2021 klo 15 alkaen.

Tilaisuudessa kuulet ajankohtaista tietoa ilmastokestävästä metsänhoidosta sekä pääset tutustumaan uuteen opetusmateriaaliin. Osallistujien kysymyksille on varattu aikaa tilaisuuden lopussa. Tilaisuus on maksuton.

Tilaisuus on tarkoitettu metsäalan opettajille, metsäammattilaisille sekä metsänomistajille. Webinaari järjestetään Teams-kokouksena. Linkki tapahtumaan lähetetään myöhemmin.

Tervetuloa linjoille!

Lisätietoja hankkeesta löydät täältä. Hanketta rahoittaa Metsämiesten Säätiö.

Hankkeessa mukana: Metsäkoulutus ry, Koneyrittäjät, METO – Metsäalan Asiantuntijat ry, Teollisuusliitto, XAMK Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu ja Tapio.

Ilmoittautuminen ja lisätietoja: Tiina Törmänen, hankkeen projektipäällikkö, tiina.tormanen(at)tapio.fi, +358 50 466 4510