Metsäkoulutus ry ja Metsälehti yhteistyössä: Metsälehti Digi maksutta metsäkoulutus ry:n jäsenoppilaitosten opiskelijoille

METSÄLEHTI DIGI METSÄALAN OPISKELIJOILLE

Metsälehti ja Metsäkoulutus ry tarjoavat yhteistyössä Metsälehti Digin opiskelijoille maksutta käyttöön. ML-Digi sisältää selainpohjaisen Metsälehti verkkolehden, näköislehden, digitaalisen lehtiarkiston, kaiken verkon maksullisen sisällön, mukaan lukien laskurit. Palvelu kuuluu Metsälehti tuoteperheeseen ja se on vapaasti tilattavissa oleva tuote (Hinta 142,80 € / v).

Yhteistyön tavoitteena on oppimisympäristön rikastaminen laajamittaisella digitaalisella metsäsisällöllä ja -palveluilla edistämään opintoja. Samalla yhteistyö valmentaa opiskelijoita metsäalan käytäntöihin ja työelämään valmistautumiseen.

Näemme ML-Digin sisältötarjonnan sijoituksena metsäalalle ja sen hyvinvoinnille pitkälle tulevaisuuteen. Samalla Metsälehti juhlii 25-vuotista taivaltaan myös verkkomediana.

Metsälehteen luottaa ja sitä lukee 220 000 (KMT 2021) metsänomistajaa, metsäalalla toimivaa ammattilaista ja metsäalasta kiinnostunutta henkilöä aina uuden numeron ilmestyessä. Metsälehti ilmestyy 23 kertaa vuodessa. Metsäkoulutus ry edistää metsäalan koulutuksen vetovoimaa ja kehittää yhdessä jäsentensä kanssa metsäalan koulutusta sekä yhteistyötä.

Terveisin

Metsäkoulutus ry                                               Metsälehti

Ville Manner                                                       Pasi Myllymaa

050 3315425                                                       050 511 4525