Hakisinko Biotalouden erikoistumiskoulutukseen?

Tähän tekstiin on koottu tietoa Biotalouden erikoistumiskoulutuksesta erityistesti opiskelijanäkökulmasta. Jos siis pohdit, hakisitko koulutukseen, joka alkaa tammikuussa 2022, niin merkkaa kalenteriin hakuaika 1.10.-1.11. ja tutustu opiskelijakokemuksiin!

Biotalouden erikoistumiskoulutus antaa laajan näkökulman biotalouteen, mahdollisuuden syventää osaamistaan vastaamaan nykyisen tai tulevan työtehtävän vaatimuksia sekä verkostoitua alan asiantuntijoiden kanssa. Koulutuksen keskiössä yrityslähtöiset kehittämisprojektit, kts. esimerkkejä ensimmäisestä ja toisesta toteutuksesta.

Kenelle koulutus sopii? Kohderyhmää ovat kaikki, jotka toimivat tai tulevat toimimaan biotalouden alalla, yrityksissä, neuvonta- tai edistämistehtävissä, ammatillisina opettajina tai ovat biotaloutta edistäviä julkisia toimijoita. Koulutus sopii yrittäjille tai yrittäjiksi aikoville, jotka toimivat esimerkiksi biotuotannossa ja sen raaka-ainehankinnassa. Hakijoilla tulee olla soveltuva korkeakoulutasoinen tai muu biotalouden alalle soveltuva koulutus. Tutustu erilaisten opiskelijoiden näkökulmiin tästä:

Myös Biotalous.fi-sivuston blogista löytyy asiaa Biotalouden erikoistumiskoulutuksesta.

Lisäksi kannattaa tutustua hakemiseenopiskelijan käsikirjaan ja verkkosivuihimme laajemminkin. Pidämme tulevasta koulutuksesta myös hakuinfon 1.10.2021 klo 10, joten seuraa ilmoitteluamme somessa ja verkkosivuilla!

LISÄTIETOJA: www.biotalouskoulutusitasuomi.fi

Itä-Suomen yliopisto