Tapion tarjous oppilaitoksille ja opiskelijoille – verkkokurssit alennettuun hintaan

Huhtikuun uutuus: TAPIO Harvennuskortti -verkkokurssi

Mielitkö harvennushakkuille? TAPIO Harvennuskortilla todistat, että olet pätevä työntekijä.
Uudella verkkokurssilla perehdyt kasvatusmetsien käsittelyyn ja luonnonhoitoon kasvatushakkuissa. Kurssi sopii sekä hakkuukoneella että metsurityönä harvennushakkuita tekeville.
Hyvänkin koulutuksen jälkeen opiskelijalla on yleensä vain vähän käytännön kokemusta hakkuilta. Silloin työnhaussa auttaa todistus suoritetusta TAPIO Harvennuskortista. Sen avulla voit kertoa, että hallitset Metsänhoidon suositusten mukaisesti tasa- ja eri-ikäisrakenteisten kasvatusmetsien käsittelyn perusasiat, talousmetsien luonnonhoidon keinoja sekä omavalvontana tapahtuvan työn laadun seurannan. Tiedät myös, miten metsäsertifioinnin vaatimukset on huomioitava kasvatushakkuita tehtäessä. Osaat myös keskustella asiantuntevasti metsänkasvatuksen vaihtoehdoista metsänomistajien kanssa.
Kurssi sisältää viisi osiota:
Kotitoimistolla – Kasvatushakkuiden perusteet Harvennustyömaalla – Tasaikäsirakenteisen metsän kasvatushakkuut Eri-ikäiskasvatus – Eri-ikäsirakenteisen metsän kasvatushakkuut Luonnonhoito – Kasvatushakkuiden luonnonhoitotoimet Laadukas korjuu – Kasvatushakkuiden laatu ja työn omavalvonta.

Reilut opiskelijahinnat – myös oppilaitosten tilauksiin

Digituotteidemme hyvän suosion ansiosta pystymme nyt tarjoamaan metsäoppilaitoksille ja yliopistoille sekä opiskelijoille reilun 50 % alennuksen verkkokursseista ja TAPIO Maastotaulukot -sovelluksen tiukan budjetin hintaan.
Kaikki hinnat sisältävät alv:n 24 %.
Maastotaulukot

• TAPIO Maastotaulukot -sovellus vuodeksi käyttöön 18,60 €

Sovellusta käytetään verkkoselaimella tai Android-laitteilla myös appsina.
Verkkokurssit

• Sertiseriffi PEFC  34,10 €
  • Istuta laadukkaasti  10,95 €
  • Laadukas taimikonhoito  10,95 €
  • Kannattava metsätalous  72,50 €
  • TAPIO Harvennuskortti 43,95 €

Kesään mennessä julkaistavat verkkokurssit

• TAPIO Maanmuokkauskortti  43,95 €
  • Sertiseriffi FSC Neuvoja  46,45 €
  • Sertiseriffi FSC Toteuttaja  41,45 €

Verkkokurssilisenssit ovat henkilökohtaisia ja käytettävissä 12 kk siitä hetkestä, kun sen itse aktivoi. Poikkeuksena Kannattava metsätalous, jonka suoritusaika on 3 kk.

Alekoodit

Opiskelijahinnan saa, kun maksaa tilauksen verkkokaupassa alennuskoodin avulla. Kun tilauksen tekee oppilaitos, myös laskulle tilaaminen on ok! Oppilaitos voi sopia myös vuosilaskutuksesta, jos ryhmiä tulee sekä keväällä että syksyllä.
Koodi oppi-50% tiputtaa kaikkien yllä mainittujen verkkokurssien hinnan puoleen verkkokaupassa ja metsäala_nousuun! antaa TAPIO Maastotaulukoista 6,30 €:n alennuksen. Alennetut hinnat on lueteltu yllä.

Lisätietoja Tapion kaupasta
Muistakaa myös Tapion muut palvelut oppilaitoksille!

• TAPIO ForestKIT – Metsävarojen hallintajärjestelmä metsä- ja leimikkosuunnitteluun sekä töiden hallintaan
  • TAPIO Metsänhoitokortisto – Aina ajan tasalla oleva metsäalan laadukas tietopaketti