John Deere’n metsäkoneiden jälleenmyynti Suomessa ja Gradia Jämsän metsäala markkinointiyhteistyöhön

John Deere Forestry Oy:n Suomen jälleenmyynti ja Gradia Jämsän metsäala ovat sopineet markkinointiyhteistyöstä. Yhteistyön tarkoituksena on nostaa metsäalan tunnettuutta ja arvostusta nykyisille ja tuleville metsäkonealan opiskelijoille. Metsäkoneasentajaksi opiskeleville yhteistyö tarkoittaa mahdollisuuksia työelämässä oppimiseen sekä osallistumista Gradia Jämsän ja John Deere Forestryn tapahtumayhteistyöhön

Yhteistyön myötä John Deere Forestry Oy tarjoaa metsäkoneasentajaksi opiskeleville harjoittelupaikkoja heidän opintojensa aikana. Gradia Jämsän metsäala vastaa myös alan työvoiman tarpeeseen: yhteistyöllä pyritään varmistamaan se, että tulevaisuudessa John Deere Forestry Oy:n toimipisteissä eri puolilla Suomea sekä tehtaalla Joensuussa on riittävä määrä metsäkoneasentajia.

”Metsäkoneasentajan työ muuttuu koneiden tuotekehityksen mukana. Huolto-, korjaus ja varustelutoimintojen lisäksi asentajan työhön kuuluvat ohjelmistopäivitykset ja vikadiagnostiikka tietokoneen avulla. John Deere on kansainvälinen yhtiö ja pätevän asentajan urapolulle avautuu mahdollisuuksia myös kansainvälisesti”, kertoo John Deere Forestryn jälkimarkkinapäällikkö Marko Niemi.

”Yhteistyö metsäkoneita valmistavan yrityksen kanssa lisää mahdollisuuksiamme koulutuksen monimuotoisuudessa. Jatkuva haku metsäkoneasentajan koulutukseen avautuu 1.4.2019”, kertoo Gradia Jämsän metsäalan opettaja Riitta Pellinen.

Lisätietoja

Riitta Pellinen, opettaja, Gradia Jämsän metsäala, riitta.pellinen@gradia.fi, puh. 040 341 4418
Marko Niemi, jälkimarkkinointipäällikkö, John Deere Forestry Oy,
niemimarko@johndeere.com